מדיניות ביטולים - DataCheck






בקשה לביטול עסקה וזיכוי ע"י הלקוח

ניתן לבטל עסקה במקרים הבאים (מאחר והחברה מספקת טובין פסידים):

הלקוח התחרט לאחר ההזמנה ולפני שהיא טופלה, והלקוח שלח מייל עם פרטי ההזמנה בטופס המופיע בעמוד זה או בדואר האלקטרוני: [email protected] לפני טיפול וקבלת ההזמנה. לאחר טיפול ההזמנה לא יהיה ניתן לבטלה.

במידה והלקוח ביקש ביטול של ההזמנה לפני שנעשה טיפול בהזמנה ושולמו האגרות של ההזמנה. והלקוח שלח מייל עם פרטי ההזמנה בטופס המופיע בעמוד זה או בדואר האלקטרוני: [email protected]

המידע שהתקבל הוא טעות שמקורה בחברתנו, בין אם טעות אנוש ובין אם טעות טכנית.

במידה ושילמתם בטעות פעמיים על אותו שירות.

במידה וצוות דאטהצ'ק לא מצליח לספק את ההזמנה במלואה ותקבלו עדכון מאיתנו בעניין זה.

במידה ועברו 48 שעות מרגע ההזמנה והיא טרם סופקה או לחילופין 24 שעות עבודה כאשר יום עבודה מוגדר כ-8 שעות בימים ראשון עד חמישי בלבד ובנוסף לא קיבלתם עדכון על עיכוב ההזמנה.

קיבלתם עדכון על עיכוב ההזמנה ואינכם מעוניינים להמתין.



כיצד ניתן לבטל את העסקה?

א. ניתן לבטל את העסקה בעל-פה, באמצעות חיוג למספר הטלפון 03-376-3062, או באמצעות בהודעה בעל פה במקום העסק.

ב. ניתן לבטל את העסקה באמצעות משלוח הודעה בדואר רשום לכתובתנו - אחד העם 9, ת"א.

ג. ניתן לבטל את העסקה באמצעות משלוח הודעת דוא"ל לתיבה: [email protected].

ד. כמו כן, ניתן לבטל את העסקה באמצעות משלוח הודעה באמצעות הטופס בתחתית עמוד זה.


בהודעת הביטול יש לציין את פרטי הזמנתכם - כתובת הדוא"ל עמה בוצעה ההזמנה, שמכם, טלפון וכן כל פרט שיסייע לנו לזהות את הזמנתכם, לרבות מספר ההזמנה אם ידוע לכם וכן אישור על ביצועה.





מתי לא תוכלו לקבל זיכוי?

כאשר הדוח נשלח אליכם למייל, בין אם ראיתם אותו ובין אם לא. חובת הוכחת השליחה היא עלינו.

כאשר החל הטיפול בהזמנתכם ושולמו האגרות לפי פנייתכם. חובת הוכחת תשלום האגרות היא עלינו!

המידע שהתקבל הוא טעות שמקורה בצד שלישי -אם הוזמנו דוחות רשמיים ואתם סבורים שישנה טעות במידע המופיע בדוח, נוכל לעזור לכם לפנות לגורם המתאים על מנת לתקן את הטעות. במקרים מסוימים ניתן יהיה להשיב את האגרות בהחלטת הגורם הרלוונטי בלבד. על מנת לבטל עסקה שהמידע שמסר הגוף הממשלתי עליכם למלא מכתב רשמי מפורט ולשלוח אלינו לכתובת: Info @ DataCheck.co.il



חשוב לדעת: חברתנו הינה ספק שירות המהווה עמוד תווך בין הלקוח הסופי לבין הגופים הממשלתיים או הפרטיים אשר מספקים את המידעים. חברתנו מספקת שירותים בלתי מוחשיים. לאחר ביצוע ההזמנה חברתנו פועלת תחילה להשגת המידע הרלוונטי אם זה באופן אוטומטי ואם זה באופן ידני, לאחר מכן חברתנו משלמת את האגרות בהתאם לדוח המבוקש (אם נדרש) ואז הדוח ישלח אליכם או באופן מקורי AS IS כפי שהתקבל ממאגרים ממשלתיים רשמיים, או לאחר עיבוד והפשטה של הנתונים ויצירת מסקנות ומדדי סיכון.

כל האמור כפוף לחוק הגנת הצרכן ולתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה). בכל סתירה בין הכתוב כאן לחוק, יגבר החוק.

חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981

תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010










         חזור לעמוד קודם